Τετάρτη, Οκτωβρίου 03, 2007

Αραβικά, έκτακτο μάθημα!


Κι επειδή, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ, είπα στον Απτούλ που ξέρει πολλές γλώσσες, να μου μάθει δυο λέξεις Αραβικές, μη τυχόν έρθει ο Εμίρης να πάρει πούρα και δεν ξέρω δυο λόγια...
Έχουμε και λέμε:
"Καλημέρα"= "Σαμπαλχεέρ!" θα πει αυτός!
"Σαμπανούρ!", λέει θα απαντήσω εγώ, κι ας σημαίνει "Καλά είμαι". (Έχει λέει ο Απτούλ την έννοια της Καλημέρας!)
"Ίντε κουέις", λέει θα μου πει αυτός, που σημαίνει "Τι κάνεις;"
Θα δώσω τα πούρα (εννοείται πως θα καταλάβω τη μάρκα που θα μου πει) και θα του πω "Ευχαριστώ!" = "Σόκραν!"
Εκείνος θα μου πει λέει, "Άφουαν!" που θα πει "Παρακαλώ!"
και μετά θα μου πει "Βιλέιλ!" που θα πει "Καληνύχτα!"
Κι ύστερα ξύπνησα!
Πρέπει να τον ρωτήσω κι άλλα τον Απτούλ!
Άσε για την γραφή! Κάτι μου έγραψε στο χαρτί και πέθανα στα γιέλια!
Γράφουν λέει από πάνω προς τα κάτω!
Πήρα κι αυτή τη φωτογραφία απ' το γκουγκλ!
Εύχομαι να λέει καλά πράγματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου