Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 19, 2007

Μαθήματα Σουαχίλι - SWAHILI

Μαθήματα Σουαχίλι – Swahili

Εδώ και μια δεκαπενταετία, ίσως και παραπάνω, έχουμε ένα φίλο απ’ την Ζανζιμπά, τον Απτούλ, που βαφτίστηκε Βασίλης και μένει στον Βόλο με την οικογένειά του.
Χρόνια επιμένει να μάθω την γλώσσα του για να πάμε στα μέρη του.

Στα μέρη του δεν ξέρω αν θα πάω ποτέ, αν και πολύ θα ήθελα να γνωρίσω τα μέρη που γεννήθηκε και μεγάλωσε, αλλά για την γλώσσα του άρχισα να ενδιαφέρομαι από τότε που πήγαμε στην Ολλανδία και βρέθηκα ανάμεσα σε τόσο ζεστούς ανθρώπους και δεν ήξερα να συννενοηθώ.

Τώρα που είμαι εύκαιρη δουλεύοντας στο περίπτερο, ο Απτούλ έρχεται συχνά και μου κρατάει συντροφιά. Έχει αγριέψει και μου μιλά Σουαχίλι, για να τα μάθω «επιτέλους», λέει!
Έτσι κι εγώ άρχισα να κρατάω σημειώσεις και για να μην τις χάσω πάλι μέσ’ το τόσο χαρτομάνι που κυκλοφορεί σπίτι μου, τα γράφω εδώ, για να μπορώ να τα βρίσκω εύκολα.

Αν ενδιαφέρει και κάποιον από σας, ακόμα καλύτερα!

Πάμε λοιπόν:

Ονόματα αντρικά παράξενα
Σαλίμ = SALIMU
Τζούμα = JUMA
Μπαρακάτι = BARAKATI

Ονόματα γυναικεία παράξενα
Σαλάμα = SALAMA
Μάριαμ = MARIAM
Αίσα = AISHA
Φάτμα = FATMA
Φατίμα = FATIMA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου