Δευτέρα, Αυγούστου 20, 2007

Καλώς τα!

Καλώς τους!

Δεν μ' αρέσει να μιλάω μόνη μου τελικά!

6 σχόλια:

  1. Εσύ είσαι γλυκιά μου, άλλαξες μπλογκ?

    Φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία και τα καινούργια.
    Είπες όμως μόνη; Είναι δυνατόν να είσαι μόνη εδώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαντασία μου γλυκιά, (έτσι θα σε λέω) δεν άλλαξα μπλογκ. Το κυκλάμινο το κουβαλάω μαζί μου, απλά τα ξεχωρίζω σαν θέματα. Το περίπτερο έχει πολύ θέμα καινούργιο και παλιό. Το κυκλάμινο, έτσι που το πάω εγώ, πολύ σύντομα θα φουλάρει. Γι' αυτό και τα τόσα παρακλάδια.
    Μ' αρέσει το κάθε θέμα να έχει το σπίτι του κι επειδή δεν ξέρω άλλο τρόπο, ανοίγω μπλογκ!
    Μέχρι να με φορολογήσουνε!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιώργο μου, είμαι παιδί της αλλαγής! Όχι όμως πολιτικά ή κοινωνικά. Μ' αρέσουν οι αλλαγές στον χώρο που ζω, γι' αυτό και τα έπιπλα τα γυρίζω γύρω γύρω. Αφού τώρα μπορώ, το κάνω και στο κυκλάμινο.
    Ξέρω γιώργο μου ότι έχω σταθερούς φίλους και σ' ευχαριστώ που είσαι ένας απ' αυτούς!
    Φιλάκια πολλά!
    Θα έρθω να μάθω νέα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γλυκό μου κυκλάμινο...καλά κάνεις και ανοίγεις μπλογκ για να ξεχωρίζεις τα θεματα και να έχουν την στέγη τους το καθένα...απλά αυτό το μπλογ δεν βρίσκεται στο ίδιο προφιλ με τα αλλα και είπα μηπως απο εκεί φύγεις εντελώς...μου αρέσει που διάβασα οτι είσαι παιδί των αλλαγών...κι εμένα μου αρέσουν.

    Λες να μας βάλουν φορολογία για το μπόγκινγκ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δε βαριέσαι φαντασία μου! Λεφτά θα πάρουν! Δεν θα πάρουν ψυχή!
    Όσο για το προφάιλ, φάσεις της αλλαγής... είναι κορίτσι μου!
    Το μέλλον θα δείξει!
    Αντιστέκομαι στη ζωή που μου αλλάζει τους ρυθμούς μου.
    Μην την ψάχνεις αυτή την εποχή!
    Μπερδεμένη είμαι κι εγώ!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή